A társaság története
A történet több mint 30 évvel ezelőtt kezdődött , a mexikói Jalisco városában, Guadalajara városában található Herbolaris International laboratórium létrehozásával , amely világszínvonalú táplálék-kiegészítőket állít elő, és ezt igazolások és egészségügyi nyilvántartások támogatják a világ számos országában. világ. Ez a laboratórium megkezdte a működését, és több többszintű vállalat számára készített termékeket és táplálék-kiegészítőket, egészen 2006-ig, amikor létrehozta saját hálózati marketing cégét, az NBN Living nevet.. Az NBN Living szolgáltatással csak Mexikóban kezdett el működni, de 2010-ben nemzetközi terjeszkedését az Amerikai Egyesült Államok piacának megnyitásával kezdte meg, 2019-ben Latin-Amerikában, 2020-ban pedig a piaci Európában kezdte meg működését. 2006-os létrehozása óta folyamatosan növekedett, 2018-ban azonban megkezdte nagy robbanásszerű növekedését, köszönhetően a Genoxidil nevű csúcstermékének.
Mi különbözteti meg az NBN Living-t a Network Marketing ipar többi vállalatától?
Tapasztalat: Több mint 14 év, fizikai és pénzügyi egészséget hozva a világ különböző részein élő emberek százainak és ezreinek.
Lendület: A Justo világszerte a legnagyobb növekedést éli, a vállalat által kínált összes előny és erősség miatt.
Versenyképes árak: A vállalat egyik filozófiája az, hogy a lehető legmagasabb minőségű termékeket kínálja, de tisztességes és kiegyensúlyozott áron a felek számára.
Erős termékek: A vállalat létrehozásának kezdetétől tanúsított termékeket kellett kínálnia, támogatottak és mindenekelőtt a világ minőségével, és ez olyan termékeket sikerült előállítania, amelyek meglepő eredményeket hoznak ügyfeleink egészségében.
Kompenzációs terv: Kezeli a legigazságosabb és legbőkezűbb jutaléktervet, amelyet valaha a hálózati marketing ipar teljes története során készítettek.
Mindez és még sok más olyan lehetőséget kínál az NBN Living számára, amelyet nem hagyhatunk ki, mindaddig, amíg jobb fizikai és pénzügyi egészségre törekszünk, és ezáltal elérjük a legjobb életmódot.
No hay comentarios:
Publicar un comentario